La Crida per Sabadell no assistirà a la conciliació, prevista pel proper 2 de febrer als jutjats, per la denúncia que va anunciar que presentaria l'alcaldessa, Marta Farrés, per danys a l'honor -o similar-. Una pretensió que va arribar després que l'alcaldable, Nani Valero, demanés explicacions i responsabilitzés a Farrés per la mort d'un treballador de l'empresa d'aigües Cassa a l'estiu a Tolrà, a Lleida, en una tertúlia a Ràdio Sabadell.
Una plantada, perquè en aquesta cita “se'ns demana que ho retirem i com no ho farem, no té sentit anar-hi”, ha explicat la regidora del partit, Anna Lara. Una trobada convocada pel consell d'administració per "defensar el bon nom" de la companyia i davant "les greus acusacions" de la Crida, ha assenyalat la societat mixta.
Per la seva banda, el portaveu dels cupaires, i número 3 a les llistes, Oriol Rifer, ha dit que “seguirem preguntant quan hi hagi qualsevol ombra” i per això, una altra vegada entraran a registre l'assumpte. En aquest sentit, ha apuntat que més de sis mesos després de l'accident mortal, “continuem sense saber què va passar”. Ha justificat aquesta interpel·lació a Farrés perquè com alcaldessa, “també és vicepresidenta" de l'empresa pública i "la intenció és saber el que ha succeït”. I ha criticat "la judicialització" de la política dels socialistes.
Tot plegat, va néixer quan Valero, al programa El Cafè de la Ràdio de l'emissora municipal, del passat 14 de setembre, va afirmar, entre altres coses, que "hi ha una responsabilitat de la vicepresidència de Cassa" en aquest accident laboral amb una víctima mortal. Farrés, posteriorment, va avisar que denunciaria les paraules de la regidora i va qualificar-les d'estar "fora de lloc".
La Crida per Sabadell plantarà l'alcaldessa als jutjats per la denúncia de danys a l'honor
Per les declaracions de l'alcaldable de la formació arran de la mort d'un treballador de Cassa
ARA A PORTADA
-
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia Redacció
-
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública» Redacció
-
La indústria lidera el creixement econòmic del Vallès Occidental el 2024, segons l’Anuari de BBVA Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
- Albert Hernàndez
- Exredactor de NacióSabadell
Publicat el 25 de gener de 2023 a les 18:52
Actualitzat el 25 de gener de 2023 a les 20:49
Et pot interessar
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
-
Societat
Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre
