L’Agència Catalana de l’Habitatge confia que podrà actuar aquest dijous contra la plaga de xinxes a l’onzena de pisos afectats, al barri de Merinals de Sabadell. Així ho ha constatat després de la reunió que han mantingut aquest dilluns amb els veïns.
En la trobada, “la majoria” dels inquilins han signat el document i encara falten la firma d’alguns, han precisat des de l'ens català. Per això, ha donat de marge fins aquest dimecres per obtenir-la i d’aquesta manera, dijous es puguin fumigar els immobles i ha remarcat la necessitat de tenir el vistiplau de tothom per tal que l’actuació “sigui efectiva”.
L’Agència Catalana de l’Habitatge ha corregit l’afectació sobre els veïns, que no serien d’estar dos dies fora i passaria a ser “de 12 hores”. En aquesta línia, ha apuntat que “si hi ha una bona organització, perquè hi ha acord entre tots els afectats, els treballs poden ser més ràpid i també el retorn a les seves llars”.
La Generalitat preveu actuar aquest dijous contra el problemes de salubritat a Merinals
En la trobada d'aquest dilluns "la majoria" dels veïns han signat el document d'actuació

- José Molina, president de l'Associació de Celíacs de Catalunya. -
- Associació de Celíacs de Catalunya
Ara a portada
Publicat el 21 d’agost de 2017 a les 17:53
Actualitzat el 21 d’agost de 2017 a les 17:58
Et pot interessar
-
Societat L’Aeroport de Sabadell tanca el primer trimestre amb un 3,7% més d'operacions
-
Societat Sabadell posa a punt les fonts d'aigua ornamentals
-
Societat Mor un ciclista en caure per un barranc en una sortida de via a la C-1415A a Castellar del Vallès
-
Societat Obres al carrer de la República: totes les afectacions a la mobilitat