LaSala Miguel Hernández ha acollit la representació de quatre sessions de l'espectacle La Guerra de Troia adreçades a 800 alumnes de cicle mitjà i superior. Es tracta d'una peça de teatre amb titelles que ja s’ha representat en quatre sessions matinals els dies 7 i 8 de març a LaSala de Sabadell.
L’obra té per objectiu acostar les arts escèniques al públic infantil i juvenil. "Nosaltres som especialistes en teatre no convencional, i continuarem oferint propostes variades, en el cas del 2016 farem 73 sessions, 56 per a escolars i 17 de familiars", explica Eulàlia Ribera, directora de LaSala.
L'espectacle recupera un dels conflictes més coneguts i abordat des de la literatura, el teatre, les arts plàstiques i el cinema, per pujar sobre l'escenari sabadellenc els herois, l'amor i el cavall de Troia en una nova visió d'aquest clàssic. Tot plegat, embolcallat d'un audiovisual fet amb il·lustracions que porta la batalla fins al mateix teatre.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de març de 2016 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell invertirà prop de 3 milions en la millora dels carrers
-
Societat Pas endavant per construir el nou aparcament del passeig de Can Feu
-
Societat Els veïns de Sabadell es planten contra els ocupants d'un local després de setmanes d'incidents
-
Societat Així serà l'Eix Macià de Sabadell: renovació del carril bici i més seguretat
-
Societat Sabadell transformarà el Parc d’Odessa amb més verd i equipaments
-
Societat Condemnat per abusar i prostituir la seva cosina menor a Barberà del Vallès