La Policia Municipal de Sabadell està investigant la crema de 23 contenidors que s'han produït la matinada d'aquest dissabte i que segons ha apuntat, ha estat de forma intencionada. A més, les flames han afectat un total de nou vehicles que es trobaven estacionats a prop d'aquests incendis.
Els focs s'han detectat als carrers de Manuel de Falla i Aristòtil, a Can Rull; al carrer Eivissa, a Merinals, i i al carrer Borell, al Centre. El cos està buscant el o els possibles responsables d'aquests fets.
A més, l'Ajuntament de Sabadell ha recordat que la crema de contenidors suposa una despesa per a les arques públiques, ja que la reposició d'aquestes unitats gira entorn al miler d'euros, cosa que eleva la factura d'aquesta matinada al voltant dels 23.000. El tercer tinent d'alcaldessa, i responsable Seguretat i Civisme, Jesús Rodríguez, ha advertit que hi haurà "tolerància zero amb els incívics que provoquen aquests actes" i ha assenyalat que "aquesta nit hem muntat un operatiu amb més efectius uniformats i de paisà, també estem coordinant-lo amb mossos".
Aquest episodi s'ha de sumar el que s'ha viscut, fins en tres ocasions, al voltant de la Torre de l'Aigua, des del passat diumenge i fins a la matinada de divendres. En menys de cinc van cremar diversos contenidors.
La Policia Municipal de Sabadell investiga la crema d'una vintena de contenidors
S'ha produït aquesta matinada a tres barris de la ciutat i a més les flames han afectat nou vehicles
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
El Banc Sabadell «no és imprescindible»: les raons de Competència per avalar l'opa Pep Martí i Vallverdú
-
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 15 de maig de 2021 a les 15:21
Actualitzat el 15 de maig de 2021 a les 15:38
Et pot interessar
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell
-
Societat Cinc persones hospitalitzades arran d'un incendi a un tercer pis del carrer de Prullans de Sabadell
-
Societat Els comerços de Via Sabadell es mantenen tancats l'endemà del despreniment mortal
-
Societat Polèmica a Sabadell per un taller d'iniciació al sadomasoquime