Com ja és habitual, durant algunes setmanes del mes d'agost, la zona blava serà gratuïta a Sabadell. En concret, partir del dilluns 10 i fins al dissabte 22 d’agost la zona blava estarà tancada i, per tant, l’aparcament en aquestes places serà gratuït.
Com és habitual, el servei interromp el funcionament durant les dues setmanes centrals del mes d’agost. D’altra banda, els dies 9 i 23 d’agost també estarà inactiva, ja que es tracta de
diumenges. Per tant, el servei es reiniciarà el dilluns 24 d’agost.
A Sabadell hi ha tres àmbits de gestió de la zona blava diferenciats per horari de servei i temps màxim d’estacionament, que s’adeqüen a la intensitat del trànsit i l’activitat comercial de cada àrea. Es tracta de l’Eix Macià, carrers del voltant i Vapor Turull; de la plaça de Jaume Girabau - Mercat de la Creu Alta, i resta de la ciutat.
La zona blava de Sabadell serà gratuïta a l'agost
En concret, l'estacionament de pagament no funcionarà del 9 al 23
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat Redacció
-
El Banc Sabadell «no és imprescindible»: les raons de Competència per avalar l'opa Pep Martí i Vallverdú
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 05 d’agost de 2020 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell
-
Societat Cinc persones hospitalitzades arran d'un incendi a un tercer pis del carrer de Prullans de Sabadell
-
Societat Els comerços de Via Sabadell es mantenen tancats l'endemà del despreniment mortal
-
Societat Polèmica a Sabadell per un taller d'iniciació al sadomasoquime