Com ja és habitual, durant algunes setmanes del mes d'agost, la zona blava serà gratuïta a Sabadell. En concret, partir del dilluns 10 i fins al dissabte 22 d’agost la zona blava estarà tancada i, per tant, l’aparcament en aquestes places serà gratuït.
Com és habitual, el servei interromp el funcionament durant les dues setmanes centrals del mes d’agost. D’altra banda, els dies 9 i 23 d’agost també estarà inactiva, ja que es tracta de
diumenges. Per tant, el servei es reiniciarà el dilluns 24 d’agost.
A Sabadell hi ha tres àmbits de gestió de la zona blava diferenciats per horari de servei i temps màxim d’estacionament, que s’adeqüen a la intensitat del trànsit i l’activitat comercial de cada àrea. Es tracta de l’Eix Macià, carrers del voltant i Vapor Turull; de la plaça de Jaume Girabau - Mercat de la Creu Alta, i resta de la ciutat.
La zona blava de Sabadell serà gratuïta a l'agost
Societat
En concret, l'estacionament de pagament no funcionarà del 9 al 23
ARA A PORTADA
-
Societat Tres casos més de maltractament de nadons no detectats a temps: Salut obre una investigació Neus Climent
-
Societat La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany Neus Climent
-
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Successos Desarticulen a Sabadell una organització que facilitava l'entrada irregular de migrants dominicans a Europa ACN
Publicat el
05 d’agost de 2020 a
les 19:00
Et pot interessar
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol
-
Societat
Ferrocarrils oferirà servei ininterromput durant la Festa Major de Sabadell
