L'Ajuntament de Sabadell ha emès un comunicat en què lamenta les escenes de "vandalisme" que s'han produït aquesta passada nit a la Gran Via de Sabadell, on hi ha hagut una batalla campal després d'una protesta davant la comissaria de la policia espanyola a la ciutat. La cita s'havia convocat com a resultat de la sentència del judici del procés, i consistia en dur maletes a la comissaria per donar el missatge que el cos havia de marxar de la ciutat, segons els convocants.
En un comunicat, el consistori expressa "el seu rebuig a l’ús de la violència i lamenta que les protestes d’aquesta nit hagin derivat en escenes de vandalisme, incendis de contenidors i aldarulls que no poden emparar-se en el marc de les protestes pacífiques". En aquest sentit, fa una crida a "respectar les normes de convivència democràtica i que tothom faci un esforç per reduir la tensió generada a la nostra ciutat".
"La llibertat d’expressió s’ha de desenvolupar amb respecte al civisme que sempre
ha caracteritzat Sabadell", segueix el text, on demana responsabilitat a tots els actors, "especialment els partits polítics per la seva responsabilitat", per contribuir a "fer possible un clima de diàleg, amb predisposició a escoltar l'altre".
L'Ajuntament de Sabadell lamenta el «vandalisme» en les protestes de la passada nit
Els serveis d'emergències i de neteja han treballat fins ben entrada la matinada per poder reobrir la Gran Via
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’octubre de 2019 a les 10:09
Actualitzat el 16 d’octubre de 2019 a les 15:55
Et pot interessar
-
Societat Condemnen dos acusats del «cas Mercuri» per irregularitats en unes obres particulars a Sabadell
-
Societat La UAB aprova una declaració per reforçar la seva oposició a la situació a Palestina
-
Societat Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell