L’Entesa per Sabadell reclama a CatSalut actuacions concretes que garanteixin l’assistència sanitària i no agreugin les llistes d’espera. La petició es fa després que fa unes setmanes el conseller de Salut, Toni Comín, va anunciat que es posaria fi a les derivacions a centres privats de casos procedents de l'Hospital Parc Taulí de Sabadell.
La força recorda que aquestes derivacions, que a Sabadell es feien a la Clínica del Vallès i a l'Hospital General de Catalunya, es van fer de manera provisional, fins que no entrés en funcionament l'hospital Ernest Lluch, a Montcada, i el Vicente Ferrer, a Rubí, equipaments que finalment no s'han construït. "Unes derivacions a la Clínica del Vallès que segons CatSalut van superar els 6.000 pacients l’any 2014, de les quals 4.500 van correspondre a intervencions quirúrgiques en llista d’espera, mentre que la resta van ser hospitalitzacions de pacients crònics que arriben a urgències del Taulí i no tenen llit on atendre’ls", apunten en un comunicat.
Tot i l'anunci, la força assegura que no s'ha concretat cap mesura complementària per a garantir l'absorció de pacients al Taulí. "Si no s’implanten mesures per atendre el volum de pacients derivats, i això vol dir més quiròfans, més llits i més personals sanitari al Taulí, les llistes d’espera augmentaran de manera inevitable", afegeixen.
ARA A PORTADA
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Publicat el 30 de març de 2016 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025