Avui diumenge se celebra una nova edició de La Marató de TV3, una cita en el calendari marcada per la solidaritat del poble català. Aquestes són les activitats que se celebren a Montcada i Reixac:
Ajuntament de Montcada i Reixac
FESTIVAL SOLIDARI PER LA MARATÓ
10:00, Teatre Municipal de Montcada i Reixac
L'entitat informa: Festival on participen les escoles de dansa i altres entitats del municipi amb la finalitat de recaptar fons per La Marató. Xocolatada popular. Venda de manualitats per part del Grup de Dones de La Unió de Mas Rampinyo.
Societat Cultural i Recreativa La Unió de Mas Rampinyo
FESTIVAL SOLIDARI PER LA MARATÓ DE TV3
10:00, TEATRE MUNICIPAL DE MONTCADA I REIXAC
L'entitat informa: 10 h Xocolatada,Zumba i venda manualitats.11 h Festival:Dansa i música.Grup Dones La Unió,Club Gimnàstic La Unió,Jyms,Esc.Dansa E.Nieto,Endansa,Cirqs,Grisdance,Emma Altadill i Aula Música Aj.MIR. Organitza: La Unió de Mas Rampinyo amb la collaboració de l'Ajuntament de Montcada i R.
ARA A PORTADA
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Societat Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
Publicat el
16 de desembre de 2017 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
