Avui diumenge se celebra una nova edició de La Marató de TV3, una cita en el calendari marcada per la solidaritat del poble català. Aquestes són les activitats que se celebren a Sant Cugat del Vallès:
Associació Orquestra Fusió Sant Cugat
BALLADA COUNTRY SOLIDÀRIA
12:30, Plaça del Rei
L'entitat informa: Ballada Country Solidària Marató de 30 balls de Country. Els donatius es recolliran a la mateixa Plaça del Rei.
Club artística Sant Cugat
GIMNÀSTICA A SANT CUGAT
11:30, Plaça Octavià
L'entitat informa: Passe de moda esportiva de gimnàstica artística i ritmica on també es ferà una demo de cada especialitat.
Club Esportiu senglarOrientació Sant Cugat
CURSA D'ORIENTACIÓ
10:15, Parc de la Pollancreda
L'entitat informa: Cursa d'Orientació per a totes les edats i totes les categories.
Lords of padel
II TORNEIG DE PÀDEL X LA MARATÓ
10:00, Augusta Pàdel by Marta Marrero Sant Cugat
L'entitat informa: El pàdel és un fenomen social que ha fet que Sant Cugat sigui un referent quant a pistes i a jugadors. La passió per aquest esport ha portat al col·lectiu "Lords of padel" a organitzar una diada solidària i familiar a l'Augusta Pàdel by Marta Marrero. 16 i 17 de Desembre. www.padelxlamarato.cat
Véns a Saltar?
SALTA PER LA MARATÓ
10:30, Véns a Saltar?
L'entitat informa: Tot el dia saltant als llits elàstics per ajudar a la Marató. Esport, diversió, col·laboració i solidaritat amb la Marató.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de desembre de 2017 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
