Les farmàcies de Cerdanyola són, des d'aquesta setmana, un element més en la lluita contra la Covid-19. Concretament, per trencar les cadenes de transmissió. És una iniciativa conjunta del Servei Català de la Salut, el Col·legi de Farmacèutics de Barcelona i l’Ajuntament.
Donaran informació i conscienciaran la ciutadania davant les preguntes freqüents de la ciutadania com poden ser els símptomes i com abordar-los, o les accions a fer si s’és o s’ha estat en contacte amb un cas positiu. I és que aquests professionals, també són agents de salut de primera línia.
El projecte arrenca amb la intenció de ser l’inici d’una sèrie d’accions a treballar i implementar de manera coordinada entre els seus impulsors en benefici de la ciutadania.
[plantillacoronavirus]
Les farmàcies de Cerdanyola s'uneixen en la lluita per frenar les cadenes de contagis
Un projecte conjunt entre el Servei Català de la Salut, el Col·legi de Farmacèutics de Barcelona i l’Ajuntament
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’abril de 2021 a les 16:00
Actualitzat el 25 d’abril de 2021 a les 23:03
Et pot interessar
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
