Aquest dimarts, segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), aquest dimarts tindrem una petita davallada del termòmetre.
La temperatura mínima serà lleugerament més baixa, si bé localment el descens serà moderat a l'interior. A banda, es mantindrà similar al nord de l'Empordà. Els valors es mouran entre 0 i 5 ºC al Pirineu, entre 3 i 8 ºC al Prepirineu, entre 6 i 11 ºC a la depressió Central i al prelitoral nord, entre 8 i 13 ºC a la resta del prelitoral i al sud de la Costa Brava, i entre 12 i 17 ºC a la resta del litoral. La temperatura màxima serà semblant. Oscil·larà entre 18 i 23 ºC al Pirineu, al Prepirineu i a l'Altiplà Central, i entre 20 i 25 ºC a la resta del territori.
Cel serè a tot el país. A banda, hi haurà alguns estrats baixos fins a migdia a punts de la depressió Central.
ARA A PORTADA
-
L'opa es complica: els accionistes del Sabadell aproven la venda de TSB i el repartiment de dividends extraordinari Bernat Surroca Albet | Pep Martí i Vallverdú
-
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Publicat el 22 d’octubre de 2018 a les 23:00
Et pot interessar
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025