El cap de setmana es llevarà igual que ho ha fet divendres, amb nuvolositat. Tot i que a diferència de les hores anteriors, aquests núvols quedaran instal·lats més hores i que cap a la tarda haurien d'esvair-se. El que no varia pràcticament gens és la temperatura, que seguirà amb aquests registres freds, més propis d'aquesta època de l'any.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VDkme96YMMQ[/youtube]
El Servei Meteorològic de Catalunya preveu un dissabte amb un cel ennuvolat en general fins a migdia. Però tornaran cap al vespre. Així que la seva presència s'estendrà durant tot el dia. Igual que aquest divendres, aquesta presència de núvols farà que les temperatures, sobretot la màxima sigui més baixa.
Tot i així, sense canvis. El mercuri oscil·larà, entre els 3 i 9 ºC, per una banda, i, per l'altra, entre els 13 i 18.
Mateixa temperatura en un dia amb més nuvolositat
No s'espera que el mercuri passi dels 18 ºC
ARA A PORTADA
-
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major Redacció
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
Publicat el 07 de febrer de 2020 a les 22:00
Et pot interessar
-
Societat Més de 400 escoles públiques de la ciutat tindran ventiladors pel pròxim curs
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure