El proper 5 de maig la capital vallesana acollirà la quarta edició de Sabadell corre pels Nens. Una prova que enguany els fons aniran destinats al projecte Donem aire, donem vida, als pacients amb Fibrosi Quística, per a la millora de la qualitat de vida i la supervivència dels pacients amb aquesta patologia.
La iniciativa, organitzada per l’Associació Báilale a la Vida i la Corporació Sanitària Parc Taulí, pretén que torni a ser massiva. L'any passat, va acumular més de 6.200 inscrits i prop de 50.000 euros recaptats en benefici del projecte de remodelació i transformació de la planta d’hospitalització pediàtrica del Parc Taulí, Una Onada de Petits Somriures.
Tindrà un recorregut de 4,2 quilòmetres per la ciutat i és oberta a tothom. S’iniciarà al Parc Taulí, amb un itinerari pels carrers més importants de la ciutat i acabarà al mateix hospital.
A més de la prova atlètica, hi haurà festa al voltant de la cursa com ara manualitats, balls, pallassos i mags, entre d’altres. Les inscripcions es poden fer a través de la pàgina web de la cursa.
Més de 5.000 persones participen a la cursa benèfica Sabadell corre pels Nens
Enguany s'han destinat els fons als pacients amb fibrosi quística
ARA A PORTADA
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Societat Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
- Juanma Peláez
- Fotoperiodista
Publicat el
05 de maig de 2019 a
les 18:19
Et pot interessar
-
Obres per millorar l'accessibilitat al carrer de Sant Joan de Sabadell
-
Sabadell buidarà el llac del Parc Catalunya per culpa de la sequera
-
Dos nous passos elevats a la via Alexandra de Sabadell
-
Tres ferits a Polinyà per una fuita d'amoníac en una nau
-
L’antiga estació de Sabadell Rambla d’FGC acull unes pràctiques de la unitat canina dels Mossos d’Esquadra
-
«Tornarem!»: mig miler de persones protesten contra el desallotjament de L'Obrera
