Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), aquest dimecres hi haurà cel serè en general. Amb tot, fins a primeres hores del matí hi haurà intervals de núvols al vessant nord del Pirineu i al litoral i prelitoral sud, a més d'algun estrat baix a punts d'altiplà Central i Ponent. A banda, creixeran algunes nuvolades a punts del Prepirineu i del prelitoral i al final del dia arribaran alguns núvols mitjans a la meitat sud del litoral.
De matinada és probable precipitació feble, aïllada i minsa al vessant nord del Pirineu, i no es descarta algun ruixat a punts del litoral i prelitoral sud. La cota de neu rondarà els 800 metres.
La temperatura mínima serà entre lleugerament i moderadament més baixa. Es mourà entre els -5 i 0 ºC al Pirineu, entre els -3 i 2 ºC al Prepirineu i el nord de la depressió Central, entre els 0 i 5 ºC a la resta de la depressió Central i al prelitoral, i entre els 4 i 9 ºC a les terres de l'Ebre i al litoral. La temperatura màxima serà similar en conjunt, lleugerament més alta de forma local. Oscil·larà entre els 7 i 12 ºC al Pirineu, entre els 10 i 15 ºC al Prepirineu i l'altiplà Central i entre els 13 i 18 ºC a la resta del país.
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de març de 2019 a les 22:00
Et pot interessar
-
Societat Arriba l’Aplec de Castellar Vell amb un concurs d'arrossaires i un extens programa d'activitats
-
Societat Tot a punt per a l'Aplec de la Salut de Sabadell
-
Societat Sabadell aprova el canvi d'usos en una part de l'entorn del riu Ripoll
-
Societat Projecten una ampliació de l'habitatge protegit a Sabadell
-
Societat Facultats buides a la UAB després de la gran apagada
-
Societat Nou accés al Portal Sud de Sabadell per connectar amb el polígon Sud-oest