Un motorista, veí de Sabadell, de 47 anys, ha mort aquest dilluns al matí en un xoc amb un camió que s'ha produït al terme municipal de Santa Perpètua de Mogoda. Concretament, a la B-142, al límit amb el municipi veí de Polinyà, segons ha pogut confirmar NacióSabadell
El Servei Català de Trànsit (SCT) ha detallat que els Mossos d'Esquadra, que han rebut l'avís a les 7.05 hores, han iniciat una investigació per esclarir les causes del sinistre mortal.
Fins al lloc s'hi han desplaçat quatre patrulles de la policia catalana, també quatre ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i dues dotacions dels Bombers, les mateixes de la Policia Local de Polinyà, entre d'altres. L'accident ha obligat a tallar els dos sentits de la marxa, però una mica més d'una hora després s'han reobert.
Mor un veí de Sabadell en un xoc amb un camió a Santa Perpètua de Mogoda
Els Mossos d'Esquadra estan investigant les causes de l'accident mortal
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de gener de 2023 a les 17:00
Actualitzat el 16 de gener de 2023 a les 20:03
Et pot interessar
-
Societat Condemnen dos acusats del «cas Mercuri» per irregularitats en unes obres particulars a Sabadell
-
Societat La UAB aprova una declaració per reforçar la seva oposició a la situació a Palestina
-
Societat Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell