Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), aquest dimecres tornarà a ploure, i amb contundència. Fins a mig matí estarà molt ennuvolat o cobert al terç oest i entre mig i molt a la resta de la meitat oest; en canvi, a la resta del país estarà serè o poc ennuvolat en conjunt, excepte al litoral nord on hi haurà alguns intervals de núvols baixos. A partir de mig matí creixeran nuvolades que deixaran el cel molt ennuvolat o cobert a tot el país, tret del litoral nord on quedarà poc ennuvolat.
De matinada no es descarta alguna precipitació feble i aïllada a punts de l'oest. A partir de mig matí se n'esperen a qualsevol punt del territori, menys probables al litoral nord. Seran en forma de ruixat i xàfec de distribució irregular, sovint acompanyat de tempesta i localment de calamarsa i pedra. Al final del dia les precipitacions tendiran a minvar. Les quantitats acumulades seran entre poc abundants i abundants en general tot i que al Camp de Tarragona podran ser molt abundants o extremadament abundants (més de 100 mm en 24 hores).
La temperatura baixarà, tant la mínima com la màxima, en general el descens serà lleuger, tot i que localment la mínima baixarà de manera moderada. Aquesta es mourà entre 6 i 11 º C al Pirineu, entre 12 i 17 ºC al litoral, i entre 8 i 13 ºC a la resta. La màxima oscil·larà entre 16 i 21 ºC al Pirineu, entre 19 i 24 ºC al Prepirineu i la Catalunya Central, i entre 21 i 26 ºC a la resta.
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juny de 2018 a les 21:00
Et pot interessar
-
Obres per millorar l'accessibilitat al carrer de Sant Joan de Sabadell
-
Sabadell buidarà el llac del Parc Catalunya per culpa de la sequera
-
Dos nous passos elevats a la via Alexandra de Sabadell
-
Tres ferits a Polinyà per una fuita d'amoníac en una nau
-
L’antiga estació de Sabadell Rambla d’FGC acull unes pràctiques de la unitat canina dels Mossos d’Esquadra
-
«Tornarem!»: mig miler de persones protesten contra el desallotjament de L'Obrera