Tres incendis han cremat aquest dimarts nou contenidors i ha afectat tres vehicles en tres carrers de Sabadell en només una hora de diferència. Segons els Bombers de la Generalitat, el primer dels incendis ha començat quan passaven pocs minuts de la una de la matinada al carrer Gironès, on ha cremat un matalàs.
Mitja hora més tard, al carrer Santa Cecília número 21, el foc ha cremat quatre contenidors i la tanca d’alumini d’una casa, a més d’un arbre i ha afectat dos vehicles. En aquest servei, hi han treballat dues dotacions.
Finalment, quan passaven deu minuts de les dues de la matinada, un altre incendi, al carrer Santa Maria número 20, ha cremat tres contenidors i n’ha afectat dos més, a més d’un arbre i un vehicle. Fins aquest punt, s’hi ha traslladat una dotació dels Bombers.
Nou contenidors cremats i tres vehicles afectats per les flames a Sabadell
Els focs també han calcinat un matalàs i dos arbres del carrer
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de setembre de 2016 a les 19:38
Et pot interessar
-
Obres per millorar l'accessibilitat al carrer de Sant Joan de Sabadell
-
Sabadell buidarà el llac del Parc Catalunya per culpa de la sequera
-
Dos nous passos elevats a la via Alexandra de Sabadell
-
Tres ferits a Polinyà per una fuita d'amoníac en una nau
-
L’antiga estació de Sabadell Rambla d’FGC acull unes pràctiques de la unitat canina dels Mossos d’Esquadra
-
«Tornarem!»: mig miler de persones protesten contra el desallotjament de L'Obrera