Les obres del soterrament de les vies del Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) al barri de Can Feu comportaran que a partir del dilluns 26 de febrer s’ampliarà l’afectació inicial en la mobilitat d’alguns carrers. Quan es van iniciar els treballs ja es va anunciar que a mesura que avancés l’obra sorgirien noves afectacions en aquests carrers com a conseqüència de l’avenç de les obres.
Els canvis afecten el carrer de Fraser Lawton entre Caresmar i Júpiter, que es tallarà completament al trànsit motoritzat. La vorera restarà habilitada, però només per als vianants. Per tal garantir l'accés als guals existents del tram de Fraser Lawton no afectat, el carrer de Júpiter tindrà doble sentit de circulació de vehicles.
També s’ocuparà la meitat del carrer de Fraser Lawton, entre Caresmar i la rambla d’Ibèria, i se n’eliminarà l'aparcament. L'accés als guals queda garantit gràcies a l’habilitació de doble sentit de circulació de vehicles al carrer de Júpiter.
D'altra banda, s'ocuparà la zona de passeig per la banda del carrer de l'Enginyer Playà, per tal de continuar amb les obres. Quedarà obert un carril de circulació perquè els veïns puguin accedir als guals.
Nous canvis en la mobilitat per les obres del soterrament dels FGC
A partir d'aquest dilluns
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de febrer de 2018 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Condemnat per abusar i prostituir la seva cosina menor a Barberà del Vallès
-
Societat Condemnen dos acusats del «cas Mercuri» per irregularitats en unes obres particulars a Sabadell
-
Societat La UAB aprova una declaració per reforçar la seva oposició a la situació a Palestina
-
Societat Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel