Sydney ha centrat totes les mirades aquests dies: la ciutat australiana és l'única en tot el món que compta amb una clínica per tractar els efectes de la ressaca. Hangover Clinic, que ha obert recentment les seves portes, promet als seus clients alleugerar-los dels símptomes de la ressaca en 30 minuts, segons recull el web Bussines Insider.
Els tractaments, però, no són barats. Les sessions de mitja hora costen 140 dòlars i inclouen medicació anti-nàusees i dosis de vitamina B i C , entre altres. Si es vol una sessió més completa, es pot comprar el "pack" de 200 dòlars, que, a banda de durar més, incorpora "reforços antioxidants".
Un dels impulsors de la clínica, Max Petro, afirma que "no hi ha cap persona" que sigui addicte a l'alcohol al seu centre i que la seva tasca és assegurar-se que la gent pugui "seguir amb el seu dia a dia".
- Pablo Bonat. -
- P.B.
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de desembre de 2015 a
les 22:30
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Andanes i trens plens a Sabadell en la primera jornada de vaga a FGC
-
Societat
Renfe tira de l'autocar de la Unió Esportiva Castellar per portar passatgers de l'R4
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
