Palau-solità i Plegamans tornarà a l'edat mitjana aquest cap de setmana. Per una banda, així ho ambientarà amb música, amb dos concerts, a càrrec del grup La Torna. Per l'altra, es podrà visitar el castell de Plegamans, amb visites guiades, en franges de 30 minuts i amb sis persones com a màxim.
Les dues actuacions musicals tindran lloc a les 18 hores aquest disssabte i diumenge a les 12 hores, al Teatre de la Vila. Les visites al castell, que seran d'una hora aproximadament, caldrà fer reserva prèvia.
El consistori ha recuperat l’escut de la família Plegamans i n’ha fet una reproducció que ha aprofitat per aquest fira de Medievàlia. Tot i així, no serà un certamen com el que se celebrava abans de la pandèmia, amb una àmplia agenda d'activitats i grans aglomeraciones de persones al municipi.
Palau-solità i Plegamans torna a l'edat mitjana aquest cap de setmana
Es faran dos concerts i una visita guiada al castell del municipi
Ara a portada
Publicat el 01 de maig de 2021 a les 14:00
Et pot interessar
-
Societat L’Aeroport de Sabadell tanca el primer trimestre amb un 3,7% més d'operacions
-
Societat Sabadell posa a punt les fonts d'aigua ornamentals
-
Societat Mor un ciclista en caure per un barranc en una sortida de via a la C-1415A a Castellar del Vallès
-
Societat Obres al carrer de la República: totes les afectacions a la mobilitat