Aquest dissabte, a partir de les 18 hores, es posarà punt i final al cicle de cinema de l'Espai Cultura, de la Fundació 1859 Caixa Sabadell, amb la projecció de Pànic a la granja, una producció belga dirigida per Stéphane Aubier i Vincent Patar.
El film està fet amb la tècnica d’stop-motion que barreja el món fantàstic de la imaginació infantil, sent els protagonistes un cowboy, un indi i un cavall de joguina. La cinta té influències de Futurama, Monty Python i el còmic belga clàssic.
El cicle cinèfil va començar el passat 27 de febrer amb El viatge de Chihiro, que va ser guanyadora d'un Oscar en la categoria de cinema d'animació, així com l’Os d’Or de la Berlinale
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FpZmSIsmD7s&t=2s[/youtube]
Aquesta iniciativa ha estat marcada per la lenta tornada a la normalitat a causa de la situació pandèmica, que ha obligat a limitar aforaments i garantir la separació. Tanmateix, des de l'organització s'ha qualificat com un "èxit" perquè hi ha hagut més de 300 espectadors, el màxim permès.
«Pànic a la granja» posa punt i final al cicle de cinema a l'Espai Cultura
Més de 300 assistents, el màxim permès per les restriccions
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de juny de 2021 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat Arriba l’Aplec de Castellar Vell amb un concurs d'arrossaires i un extens programa d'activitats
-
Societat Tot a punt per a l'Aplec de la Salut de Sabadell
-
Societat Sabadell aprova el canvi d'usos en una part de l'entorn del riu Ripoll
-
Societat Projecten una ampliació de l'habitatge protegit a Sabadell
-
Societat Facultats buides a la UAB després de la gran apagada
-
Societat Nou accés al Portal Sud de Sabadell per connectar amb el polígon Sud-oest