El Servei Català de Trànsit informa que el carril BUS-VAO que connecta el Vallès amb Barcelona a través de l'autopista C-58 ja està obert a la circulació. Ha estat fora de servei aquest cap de setmana per tasques de millora.
En concret, durant dissabte i diumenge ha afectat a la informació del mapa continu de trànsit, a les senyalitzacions panells a la carreter, a la totalitat del carril BUS VAO C-58 i a la velocitat variable.
Reestablerta la circulació del carril BUS-VAO de la C-58
Ha estat fora de servei aquest cap de setmana per tasques de millora
ARA A PORTADA
-
-
-
Mapa | On és més barata la benzina a Catalunya? Consulta els preus de totes les estacions Roger Tugas Vilardell
-
Vaga de mestres: nou termòmetre per calibrar el conflicte amb Educació en plena ruptura sindical Gerard Mira Sánchez
-
«Anar a l'escola no pot ser un luxe»: famílies d'infants amb discapacitat denuncien la pèrdua del transport escolar Anna Mira Perich
Publicat el
13 de gener de 2019 a
les 18:19
Et pot interessar
-
Societat
Andanes i trens plens a Sabadell en la primera jornada de vaga a FGC
-
Societat
Renfe tira de l'autocar de la Unió Esportiva Castellar per portar passatgers de l'R4
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
-
Societat
El primer nadó del 2026 és de Sabadell
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
