L'Ajuntament de Castellar del vallès ha reobert l'Skate Park del Pla de la Bruguera després de la seva remodelació. Els treballs s'han adequat a la proposta presentada per un grup d'usuaris que tenen experiència en la remodelació d'aquest tipus d'instal·lacions a Catalunya i Europa.
D'aquesta manera, s'han adequat els mòduls de l'equipament, s'han retirat aquells obsolets i s'hi han incorporat de nous, una actuació per a la qual s'han aprofitat materials de construcció disponibles al magatzem municipal. Els treballs han estat executats per personal de la brigada municipal amb la supervisió dels mateixos patinadors.
A més, els usuaris tenen previst proposar l’ampliació i millora de l’equipament mitjançant el procés de pressupostos participatius que s'està desenvolupant al municipi. El compromís de la regidoria de Manteniment és anar ampliant gradualment el nombre de mòduls disponibles a la instal·lació, de manera coordinada amb els patinadors.
- Remodelació de l'Skate ParK de Castellar del Vallès | Ajuntament de Castellar del Vallès -
- | Ajuntament de Castellar del Vallès
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de març de 2016 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
