L'Ajuntament de Castellar del vallès ha reobert l'Skate Park del Pla de la Bruguera després de la seva remodelació. Els treballs s'han adequat a la proposta presentada per un grup d'usuaris que tenen experiència en la remodelació d'aquest tipus d'instal·lacions a Catalunya i Europa.
D'aquesta manera, s'han adequat els mòduls de l'equipament, s'han retirat aquells obsolets i s'hi han incorporat de nous, una actuació per a la qual s'han aprofitat materials de construcció disponibles al magatzem municipal. Els treballs han estat executats per personal de la brigada municipal amb la supervisió dels mateixos patinadors.
A més, els usuaris tenen previst proposar l’ampliació i millora de l’equipament mitjançant el procés de pressupostos participatius que s'està desenvolupant al municipi. El compromís de la regidoria de Manteniment és anar ampliant gradualment el nombre de mòduls disponibles a la instal·lació, de manera coordinada amb els patinadors.
- Remodelació de l'Skate ParK de Castellar del Vallès | Ajuntament de Castellar del Vallès -
- | Ajuntament de Castellar del Vallès
ARA A PORTADA
-
-
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Societat Tres casos més de maltractament de nadons no detectats a temps: Salut obre una investigació Neus Climent
Publicat el
16 de març de 2016 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA
-
Societat
La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany
-
Societat
Desapareix una possible prova clau del cas Jubany 25 anys després
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
