L'Ajuntament de Sabadell enquestarà a més de 600 joves a peu de carrer, en el marc del nou Pla de Joventut 2021-2025, després que l'anterior caduqués el passat mes de desembre. El nou document planteja fer un procés participatiu integral, en el qual hi participin les persones joves, entitats, professionals, organitzacions polítiques i altres col·lectius.
L’objectiu és poder desenvolupar el procés d’elaboració de manera més pausada i adaptant les polítiques a la joventut en un nou context provocat per la Covid-19. De fet, per l'esclat de la pandèmia han vist que es dificultaven els processos de recerca de feina, ha disminuït la taxa d’emancipació i han sorgit noves necessitats que el procés participatiu ha de posar en relleu per tal de donar-hi resposta.
El paper de la comunicació i de les xarxes serà més present que mai en aquest procés. Com a novetats destaquen les sessions participatives per àmbits temàtics online, i l’enquesta a una mostra rellevant de joves a peu de carrer per poder recollir les seves opinions, necessitats i demandes.
Actualment s’està treballant en l’avaluació del darrer Pla Local de Joventut 2017-2020 i en l’anàlisi documental i conjuntural preliminar. A partir d’abril es farà la diagnosi: anàlisi de la realitat juvenil i de les polítiques de Joventut i s’elaboraran les conclusions i les orientacions. A l’estiu es definiran el marc estratègic, les propostes d’actuacions i la sistematització i proposta del Pla, que es preveu que sigui aprovada al mes de novembre.
Sabadell enquestarà a més de 600 joves a peu de carrer
S'està elaborant el treball del Pla Local de Joventut 2017-2020
ARA A PORTADA
-
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública» Redacció
-
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany Marc Orts i Cussó
-
Comarca a comarca, així evoluciona l’economia catalana segons l’Anuari Econòmic Comarcal de BBVA Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 27 de març de 2021 a les 12:00
Et pot interessar
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
-
Societat
Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre
-
Societat
La inversió municipal per aclimatar les escoles de Sabadell suma més de 6 milions d’euros
-
Societat
Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Sabadell
