Després de la reunió de gestió i coordinació de la pandèmia entre el Departament de Salut de la Generalitat i els municipis que han quedat fora del toc de queda, Sabadell reforçarà la vigilància nocturna amb dispositius d’actuació per a diversos punts de la ciutat.
L’objectiu d’aquest increment d’efectius serà el d’evitar qualsevol episodi d’incivisme durant la nit, com botellots, o per garantir que es compleixen les mesures que encara són vigents per evitar la propagació de contagis com ara les concentracions de més de 10 persones en espais públics.
Des de l’Ajuntament de Sabadell es fa una crida a la responsabilitat i al respecte cívic per evitar que la pandèmia s’expandeixi. Així doncs, l’alcalde accidental i tinent d’alcaldessa de Seguretat Ciutadana i Civisme, Jesús Rodríguez, ha declarat que “ens trobem a les portes del retorn de les vacances de molts ciutadans i ciutadanes i hem d’esperar que la situació no derivi en un increment de casos positius”.
Respecte a la falta d’efectius policials que requereix la ciutat des de fa temps, Rodríguez ha afegit que han demanat a la Generalitat que solucioni el dèficit de Mossos d’Esquadra: “des del primer desplegament del cos no es compleixen les ràtios pactades i, amb això, les policies municipals hem de fer front a competències que no ens corresponen”.
Sabadell es prepara per a la fi del toc de queda nocturn
Societat
L’increment d’efectius busca garantir la seguretat a la via pública i el compliment de les mesures de seguretat per evitar la propagació del Covid-19
ARA A PORTADA
-
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Societat Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
-
Societat La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa Redacció
-
Societat Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia Redacció
Publicat el
23 d’agost de 2021 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
-
Societat
Andanes i trens plens a Sabadell en la primera jornada de vaga a FGC
-
Societat
Renfe tira de l'autocar de la Unió Esportiva Castellar per portar passatgers de l'R4
