L'Ajuntament de Sabadell ha reforçat els dispositius de neteja d'espais oberts davant la sortida de nens d'aquest diumenge. Per això, es pentinaran els grans parcs de la ciutat i se sumaran a les tasques que actualment ja es duen a terme a eixos principals, carrers, places i zones amb circulació de persones com les marquesines dels autobusos, accessos propers a la Clínica del Vallès i l'Hospital Parc Taulí, entre d'altres.
Les actuacions estaran centrades a punts com el parc de Catalunya, Can Gambús, Parc Central, parc de la Romeua i d’Odessa, entre altres. També es reforçarà la senyalització i control arreu de la ciutat perquè no s’utilitzin les àrees de joc ni els espais esportius de lleure.
Tot plegat, sota la vigilància que augmentarà perquè així es compleixi, així com s'utilitzin els esportius de lleure com ara les zones amb aparells de gimnàstica, d’skate i workout, amb cistelles, porteries i taules de ping-pong.
[noticiadiari]2/200793[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200742[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200074[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Sabadell reforça la neteja d'espais oberts davant la imminent sortida de la canalla
Els treballs estaran centrats en espais com el parc de Catalunya, Can Gambús, Parc Central, parc de la Romeua i d’Odessa, entre d'altres
Ara a portada
Publicat el 24 d’abril de 2020 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat L’Aeroport de Sabadell tanca el primer trimestre amb un 3,7% més d'operacions
-
Societat Sabadell posa a punt les fonts d'aigua ornamentals
-
Societat Mor un ciclista en caure per un barranc en una sortida de via a la C-1415A a Castellar del Vallès
-
Societat Obres al carrer de la República: totes les afectacions a la mobilitat