Sabadell supera un cap de setmana amb cinc incidències viàries
Quatre d'aquestes, causades sota els efectes de l'alcohol
ARA A PORTADA
-
-
-
Mapa | On és més barata la benzina a Catalunya? Consulta els preus de totes les estacions Roger Tugas Vilardell
-
Vaga de mestres: nou termòmetre per calibrar el conflicte amb Educació en plena ruptura sindical Gerard Mira Sánchez
-
«Anar a l'escola no pot ser un luxe»: famílies d'infants amb discapacitat denuncien la pèrdua del transport escolar Anna Mira Perich
Publicat el
16 d’agost de 2021 a
les 16:00
Cap de setmana ocupat a Sabadell pel que fa a incidències de trànsit. Segons fonts de la policia municipal de la capital vallesana, aquest dissabte 14 d'agost i divendres 15 d'agost s'han registrat un total de cinc intervencions a les vies públiques de la ciutat; quatre d'aquestes amb l'alcohol de protagonista.
En el cas d'aquests últims, se'ls va instruir les corresponents diligències judicials per presumptes delictes contra la seguretat viària per haver conduït amb una taxa d'alcohol a la sang superior a la permesa i van immobilitzar-se els vehicles pertinents.
Entre aquests, un home begut de 59 anys va caure amb un patinet elèctric a les 23.30 h a l'avinguda de Matadepera i va requerir d'assistència mèdica a causa de les ferides a l'Hospital Parc Taulí.
Et pot interessar
-
Societat
Andanes i trens plens a Sabadell en la primera jornada de vaga a FGC
-
Societat
Renfe tira de l'autocar de la Unió Esportiva Castellar per portar passatgers de l'R4
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
-
Societat
El primer nadó del 2026 és de Sabadell
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
