La coberta d'una casa abandonada a l'avinguda Barberà de Sabadell, al cor de l'Eixample, s'ha esfondrat totalment aquest dimarts. Els fets han passat a les 12.00 hores i ha afectat una superfície de 30 metres quadrats.
Els Bombers hi han destinat tres dotacions per treballar en l'immoble afectat, que consta d'una planta baixa i un pis, i que té tots els accessos tapiats. Els efectius han retirat part de la coberta, però l'edifici es troba en mal estat, motiu pel qual l'arquitecte municipal ha alertat l'amo de l'edifici i li ha traslladat la necessitat de fer actuacions de reparació d'urgència.
La Policia Municipal, pel seu cantó, ha demanat als serveis municipals que acordonin la zona amb tanques perquè ningú hi passi a prop. L'edifici adjacent no s'ha vist afectat, si bé hi han aparegut unes esquerdes que no suposen danys estructurals.
S'esfondra una casa abandonada al cor de l'Eixample de Sabadell
Ha passat al punt del migdia i no ha fet ferits
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
El Banc Sabadell «no és imprescindible»: les raons de Competència per avalar l'opa Pep Martí i Vallverdú
-
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 10 de setembre de 2019 a les 19:03
Actualitzat el 10 de setembre de 2019 a les 19:08
Et pot interessar
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell
-
Societat Cinc persones hospitalitzades arran d'un incendi a un tercer pis del carrer de Prullans de Sabadell
-
Societat Els comerços de Via Sabadell es mantenen tancats l'endemà del despreniment mortal
-
Societat Polèmica a Sabadell per un taller d'iniciació al sadomasoquime