Amb l’objectiu de promoure entre els nois i noies la creativitat i l’expressió literàries, el programa municipal Ciutat i Escola torna a organitzar aquest curs el Concurs Literari Joan Oliver, Pere Quart. El certamen, que arriba a l’edició número 36, és obert a tots els nois i noies d’11 a 18 anys i, una vegada més, tindrà dues modalitats –prosa i poesia– amb tres categories d’edat per a cadascuna. El tema és lliure.
Amb el concurs, es proporciona als infants i joves un espai perquè gaudeixin amb l’expressió escrita a partir de relats narratius o poètics i se’ls motiva perquè participin activament en la creació literària. Així mateix, es difondran amb una publicació les obres que resultin premiades.
Tots els nois i noies que hi vulguin participar poden presentar les obres, del 17 al 26 de febrer, a Sabadell Atenció Jove (SAJ), al carrer de Blasco de Garay, 19. A través del concurs es treballen diverses competències mitjançant una experiència creativa en primera persona, com ara la competència artística i cultural i la comunicativa lingüística i audiovisual, com també la competència d’autonomia i iniciativa personal.
S'obre el termini per presentar obres al Concurs Literari Joan Oliver
Ara a portada
Publicat el 16 de febrer de 2016 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat L’Aeroport de Sabadell tanca el primer trimestre amb un 3,7% més d'operacions
-
Societat Sabadell posa a punt les fonts d'aigua ornamentals
-
Societat Mor un ciclista en caure per un barranc en una sortida de via a la C-1415A a Castellar del Vallès
-
Societat Obres al carrer de la República: totes les afectacions a la mobilitat