Segons informa el Servei Meteorològic de Catalunya, aquest dijous en general predominarà l'ambient assolellat, si bé, al centre de la jornada creixeran nuvolades a zones de muntanya, més desenvolupades al Pirineu i Prepirineu, on quedarà molt ennuvolat. A més, a partir del migdia arribaran núvols alts i mitjans que avançaran de sud a nord durant la tarda.
S'esperen xàfecs localment moderats i acompanyats de tempesta al Pirineu i Prepirineu a partir de la tarda. Acumularan quantitats de precipitació entre minses i poc abundants.
La temperatura mínima serà semblant o lleugerament més alta, es mourà entre els 10 i 15 ºC al Pirineu, entre els 12 i 17 ºC al Prepirineu, entre els 15 i 20 ºC a la resta de l'interior, i entre els 18 i 23 ºC al litoral. La màxima pujarà lleugerament arreu, i voltarà entre els 27 i 32 ºC al Pirineu i al litoral, i entre els 29 i 34 ºC a la resta.
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’agost de 2019 a les 22:00
Et pot interessar
-
Societat Condemnat per abusar i prostituir la seva cosina menor a Barberà del Vallès
-
Societat Condemnen dos acusats del «cas Mercuri» per irregularitats en unes obres particulars a Sabadell
-
Societat La UAB aprova una declaració per reforçar la seva oposició a la situació a Palestina
-
Societat Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel