TV3 no emetrà el discurs de Nadal del rei d'Espanya, Felip VI. La televisió pública catalana deixa el parlament del monarca per al canal informatiu 3/24, segons ha pogut saber NacióDigital. És el mateix criteri d'emissió que la cadena va aplicar l'any passat. La darrera vegada que el cap de l'estat espanyol va enviar un missatge televisat va ser el passat 3 d'octubre.
Aleshores, Felip VI es va dirigir de forma extraordinària als ciutadans espanyols per transmetre el seu posicionament respecte el procés d'autodeterminació de Catalunya. El Rei va avalar la violència policial per frenar l'1-O i va acusar la Generalitat de situar-se "al marge de la democràcia" i "dividir" la ciutadania catalana. En un intervenció d'escassos cinc minuts, no va fet cap referència als centenars de ferits que va haver-hi l'1 d'octubre.
Des d'aquell moment, el monarca no ha parlat de Catalunya. El missatge de Nadal s'emetrà només tres dies després que l'independentisme mantingués la majoria absoluta al Parlament de Catalunya en les eleccions del 21-D. Per ara, tampoc està previst que s'emeti el discurs del president de la Generalitat de cap d'any perquè encara no hi hagut investidura.
TV3 no emetrà el discurs del rei
La televisió pública catalana deixa per al 3/24 l'emissió del parlament de Felip VI
ARA A PORTADA
-
-
20 detinguts i més de 160 denúncies en el novè dispositiu «Kanpai» contra la multireincidència Redacció
-
«Només queda que els accionistes enterrin l'opa»: ofensiva final del Sabadell per frenar el BBVA Redacció
-
-
Gabriel Fernàndez, portaveu d'ERC a Sabadell, deixa el partit per desavinences amb la direcció Redacció
Publicat el 24 de desembre de 2017 a les 17:07
Et pot interessar
-
Societat La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
-
Societat Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre
-
Societat La inversió municipal per aclimatar les escoles de Sabadell suma més de 6 milions d’euros
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Sabadell
-
Societat On i quan puc anar a recollir el mocador per a la Festa Major?