Polinyà ha registrat durant el 2015 un descens del 26,3% en els delictes contra les persones. Especialment s'han reduït els robatoris amb força, que han caigut un 6,1%.
L'Ajuntament de Polinyà atribueix aquesta millora en les xifres a l'acció preventiva, ja que s'ha intensificat la presència policial i la coordinació entre els cossos policials. Durant l'any passat, es van realitzar un total de 137 controls conjunts dels Mossos d'Esquadra i la Policia Local.
Tot i així, la resolució dels delictes s'ha reduït respecte l'any anterior. El 2014 es va resoldre el 38,2%, mentre que el 2015 es va situar en el 34,4%.
Polinyà registra 10 casos de seguiment de víctimes de violència masclista, cinc dels quals amb ordres de protecció en vigor. Aquesta xifra també evidencia la tendència continuada de reducció dels delictes.
Un 26% menys de delictes contra les persones a Polinyà
Els robatoris amb força s'han reduït un 6%

- Les dades s'han presentat a la Junta Local de Seguretat | Ajuntament de Polinyà -
- | Ajuntament de Polinyà
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’abril de 2016 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat Arriba l’Aplec de Castellar Vell amb un concurs d'arrossaires i un extens programa d'activitats
-
Societat Tot a punt per a l'Aplec de la Salut de Sabadell
-
Societat Sabadell aprova el canvi d'usos en una part de l'entorn del riu Ripoll
-
Societat Projecten una ampliació de l'habitatge protegit a Sabadell
-
Societat Facultats buides a la UAB després de la gran apagada
-
Societat Nou accés al Portal Sud de Sabadell per connectar amb el polígon Sud-oest