Un total de 125 persones s'ha sumat a la 1a Caminada Saludable de Sentmenat. Els participants van sortir a dos quarts de deu del matí del Parc de la Riera per gaudir d'un diumenge a l'Esplanada del Castell, on s'hi havia instal·lat la 1a Fira de la Mascosta.
De fet, aquesta nova proposta, organitzada per l'Ajuntament de Sentmenat i la secció excursionista de la Societat Coral, ha permès els marxaires anar acompanyats de les seves mascotes. En total han reccorregut cinc quilòmetres dirigits per la secció excursionista de la Societat Coral.
Ja a l'Esplanada del Castell, la Fira de la Mascota, organitzada conjuntament pel centre d'acollida Help Guau i el Club Agility terrassenc, ha ofert activitats i tallers per gaudir amb els animals. Gràcies a aquesta jornada, un dels gossos del centre, el Niko, va ser adoptat.
Un centenar de persones fa possible la 1a Caminada Saludable de Sentmenat
La caminada ha clos a l'Esplanada del Castell amb la Fira de la Mascota

- Assistents a la Caminada Saludables | Ajuntament de Sentmenat -
- | Ajuntament de Sentmenat
Ara a portada
Publicat el 22 d’abril de 2016 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat L’Aeroport de Sabadell tanca el primer trimestre amb un 3,7% més d'operacions
-
Societat Sabadell posa a punt les fonts d'aigua ornamentals
-
Societat Mor un ciclista en caure per un barranc en una sortida de via a la C-1415A a Castellar del Vallès
-
Societat Obres al carrer de la República: totes les afectacions a la mobilitat