La llista de persones ingressades en hospitals de Catalunya arran dels atemptats gihadistes de Barcelona i Cambrils es va reduint dia a dia. En aquests moments, 11 dies després dels atacs, resten 22 hospitalitzats. Tres d'ells, a l'Hospital Universitari Mútua de Terrassa. La resta es recuperen en vuit centres sanitaris catalans i un de Saragossa.
Dels hospitalitzats, 18 són afectats per l'atemptat perpetrat per una furgoneta a la Rambla de Barcelona dijous passat i quatre pel de Cambrils, que va tenir lloc poques hores després del de la capital catalana. Segons informa el Departament de Salut de la Generalitat, hi ha cinc crítics, quatre greus i 13 menys greus.
La vintena d'ingressats estan repartits entre l'Hospital del Mar de Barcelona (2), l'Hospital Clínic (3), l'Hospital Sant Pau (3), l'Hospital Vall d'Hebron (4), l'Hospital Sagrat Cor (1), l'Hospital Germans Trias i Pujol (2), l'Hospital de Bellvitge (1), la Mútua de Terrassa (3) i el Centre Fòrum (1).
Un centre sanitari vallesà atén tres persones ferides dels atemptats
Societat
11 dies després dels atacs gihadistes, la llista d'ingressats en centres hospitalaris d'arreu del territori català encara supera la vintena de persones
- Un desnonament en imatge d'arxiu -
- Carlos Baglietto
ARA A PORTADA
-
Successos Mor un home de 34 anys en un xoc frontal a la BV-1248 a Sabadell: un dels cotxes era robat Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
28 d’agost de 2017 a
les 18:04
Actualitzat el
28 d’agost de 2017 a les
18:06
Et pot interessar
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
