La Policia Municipal de Terrassa va detenir la matinada de dissabte, 31 de desembre, un home pel presumpte intent d'atropellament a diverses persones al barri de Sant Pere Nord. Afortunadament, no hi va haver ferits.
A la 1.06 de la matinada la Policia va rebre la trucada telefònica d'un particular que indicava que a la plaça de Cipriano García s'havia produït un intent d'atropellament de diverses persones per part del conductor d’un vehicle. Un cop al lloc, els agents van poder comprovar marques de derrapades i els fou mostrat un vídeo en el qual es podien observar els fets
Sembla, segons testimonis presents, que el presumpte autor de l’intent d’atropellament coneixia alguna de les persones que, presumptament han estat víctimes de la temptativa d’atropellament, amb la que tenia un judici pendent. Aquestes persones haurien rebut amenaces de forma reiterada per part d'aquesta persona. Cap persona va resultar ferida.
Posteriorment, es va localitzar el vehicle i el seu conductor en les proximitats de la comissaria dels Mossos d’Esquadra de Terrassa. Els agents van procedir a la detenció d'aquesta persona per un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit, temptativa d'homicidi i amenaces. Una vegada a les dependències policials se li va realitzar el test de detecció de drogues, donant positiu en cocaïna i amfetamines.
Un home drogat intenta atropellar diverses persones al Vallès
La Policia Municipal de Terrassa va detenir l'individu la matinada del 31 de desembre
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Sabadell garanteix contundència amb els ocupes i amb els radicals que provoquen aldarulls Redacció
-
L’incendi de la Segarra dispara les alarmes: «Si no plou, la situació serà crítica als boscos» Àlvar Llobet i Sotelo | Arnau Urgell i Vidal
-
Els veïns de Sabadell es planten contra els ocupants d'un local després de setmanes d'incidents Redacció
-
Publicat el 02 de gener de 2018 a les 21:05
Et pot interessar
-
Societat Sabadell transformarà el Parc d’Odessa amb més verd i equipaments
-
Societat Condemnat per abusar i prostituir la seva cosina menor a Barberà del Vallès
-
Societat Condemnen dos acusats del «cas Mercuri» per irregularitats en unes obres particulars a Sabadell
-
Societat La UAB aprova una declaració per reforçar la seva oposició a la situació a Palestina
-
Societat Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell