El conductor d'un turisme ha mort i dues persones més han resultat ferides greu i menys greu, respectivament, aquest dijous al matí en una col·lisió entre dos vehicles a la BV-1433, al seu pas per les Franqueses del Vallès, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). El sinistre s'ha produït quan passaven pocs minuts de les onze del matí a l'alçada del punt quilomètric 1, on per causes que s'estan investigant els dos turismes han col·lidit.
A causa de l'impacte ha mort el conductor d'un dels vehicles. Es tracta de L.C.C., un home de 90 anys i de nacionalitat espanyola. Les dues persones que viatjaven a l'altre turisme han resultat ferides, una greu i l'altra menys greu, i les han traslladat a l'hospital de la Vall d'Hebron. Arran de la incidència, s'han activat cinc patrulles dels Mossos d'Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i dos helicòpters i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Quant a l'afectació viària, la via s'ha tallat en tots dos sentits. La situació s'ha normalitzat a un quart de quatre de dues del migdia.
Un mort i un ferit greu en la col·lisió entre dos turismes a les Franqueses del Vallès
L'accident s'ha produït poc després de les onze a la BV-1433
ARA A PORTADA
-
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia Redacció
-
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública» Redacció
-
La indústria lidera el creixement econòmic del Vallès Occidental el 2024, segons l’Anuari de BBVA Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 12 d’octubre de 2017 a les 20:40
Et pot interessar
-
Obres per millorar l'accessibilitat al carrer de Sant Joan de Sabadell
-
Sabadell buidarà el llac del Parc Catalunya per culpa de la sequera
-
Dos nous passos elevats a la via Alexandra de Sabadell
-
Tres ferits a Polinyà per una fuita d'amoníac en una nau
-
L’antiga estació de Sabadell Rambla d’FGC acull unes pràctiques de la unitat canina dels Mossos d’Esquadra
-
«Tornarem!»: mig miler de persones protesten contra el desallotjament de L'Obrera
