[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uyv1-uVsK7o[/youtube]
Albert Pla publica aquest divendres una nova cançó. Es titula Juerga catalana 2 i està inspirada en el procés d'independència, especialment en els fets del 20 de setembre davant la seu d'Economia, en el referèndum de l'1 d'octubre i en el judici al Tribunal Suprem.
La cançó arriba just abans que Pla torni amb el seu espectacle "Miedo" a la Sala Barts de Barcelona. Això serà del 10 al 20 d'octubre, amb un musical multimèdia, amb textos teatrals, tecnologia d'avantguarda i música de Refree i el mateix Pla. És un viatge íntim i personal que arranca en la infantesa, va fins a més enllà de la sepultura i recorre les sensacions i emocions que produeix la por.
"Miedo" es va estrenar l'Argentina i també ha passejat amb molt èxit per Uruguai, Xile, l'estat espanyol i Catalunya. Ara fa un any, Pla va exhaurir les entrades a la Barts durant quatre dies seguits. Enguany hi torna per oferir vuit funcions.
VÍDEO Albert Pla publica «Juerga catalana 2», una cançó sobre el procés
L'artista repassa els fets del 20-S a Economia, el referèndum de l'1-O i el judici al Suprem
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de setembre de 2019 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat Condemnat per abusar i prostituir la seva cosina menor a Barberà del Vallès
-
Societat Condemnen dos acusats del «cas Mercuri» per irregularitats en unes obres particulars a Sabadell
-
Societat La UAB aprova una declaració per reforçar la seva oposició a la situació a Palestina
-
Societat Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel