[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vFG5WFL2QpE[/youtube]
El vídeo d'una dona acariciant per primera vegada un gos després d'anys d'haver estat maltractat acumula més d'un milió de vistes des que es va publicar a principis de desembre. L'animal udola durant els primers segons amb la cua entre les cames en senyal de por, mostra de la manca de mostres d'afecte que ha patit.
Tot i això, a mesura que la dona insisteix en acariciar-lo, aconsegueix anar mitigant la seva por fins que somica i, finalment, deixa que el mimin sense queixar-se als genolls de la cuidadora. El vídeo, pujat a Youtube, supera l'1,8 milions de visites fins al moment i acumula més de 200 comentaris d'usuaris de tot el món.
- Polèmica per un gag de TV3 -
- Nació
ARA A PORTADA
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Societat Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
Publicat el
02 de gener de 2016 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
