Els estralls del coronavirus segueix fent-se evident amb el degoteig de cancel·lacions d'esdeveniments de tot tipus, ja siguin culturals i esportius. Però també els de caràcter popular i més de proximitat com són les festes majors dels barris i a Sabadell s'han vist obligats a tres llocs: Torrent del Capellà, la Concòrdia i Nostra Llar.
Així ho han confirmat fonts municipals, que davant la situació de la Covid-19 han suspès la seva celebració. Tanmateix, els organitzadors d'aquestes cites poden optar per traslladar a una altra data del calendari aquestes festes.
De fet, són les primeres cites que cada any arriben amb la primavera. La Festa Major del Torrent del Capellà era l'encarregada d'alçar el teló, prevista de l'1 al 3 de maig. La de la Concòrdia i Nostra Llar, del 22 al 24 del mateix mes.
En relació a la Festa Major de la Creu Alta, fixada entre el 29 i 31, tal com han precisat les mateixes fonts, està pendent de l'evolució de tot plegat per decidir una o altra cosa.
Aquestes tres convocatòries cancel·lades s'uneixen a una altra de les destacades en el calendari sabadellenc, la festa de l'Aplec de La Salut, que precisament dijous passat es coneixia la seva anul·lació.
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Suspeses les festes majors dels barris del Torrent del Capellà, la Concòrdia i Nostra Llar
Els organitzadors decidiran si busquen una altra data
ARA A PORTADA
-
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia Redacció
-
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública» Redacció
-
La indústria lidera el creixement econòmic del Vallès Occidental el 2024, segons l’Anuari de BBVA Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 02 d’abril de 2020 a les 18:45
Actualitzat el 15 d’abril de 2020 a les 10:19
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
-
Societat
Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre
-
Societat
La inversió municipal per aclimatar les escoles de Sabadell suma més de 6 milions d’euros
