03
de novembre
del
2020
Actualitzat
el
04
de novembre
a la
13:03h
Rècord històric de ciclistes a Sant Cugat. Aquest cap de setmana, els dos ecocomptadors de bicicletes ubicats a la Rambla del Celler i al Camí de Can Ganxet, han registrat màxims mai vistos. La pujada de la temperatura, l'amenaça d'un immediat confinament domiciliari i la reducció de tota pràctica esportiva a sortir a córrer o agafar la bici dintre del municipi; serien les principals causes per les quals molts santcugatencs s'han animat a pedalejar.
Aquest dissabte 31 d'octubre, les dues vies de la ciutat han comptabilitzat un total de 2.111 bicicletes. Sumades a les registrades diumenge 1 de novembre, 2.146, la xifra total s'enfila a les 4.257 bicicletes en només 48 hores. Un rècord mai registrat al municipi vallesà.
Per posar-hi context, l'any passat durant el mateix cap de setmana, per Rambla del Celler i el Camí de Can Ganxet només hi van circular 1.893 ciclistes. En comparativa, això suposa un increment del 124,88%.
En declaracions a NacióSantCugat, el portaveu de l'Assemblea de la Bici, Ernest Vidal, celebra el nou rècord i apunta que la crisi sanitària està comportant un canvi de paradigma pel que fa a la mobilitat interurbana. "La gent s'està començant a desplaçar de forma diferent dins de les ciutats; i això es pot observar en botigues i tallers de bicicletes que s'estan quedant sense material", ha assegurat.
Aquest dissabte 31 d'octubre, les dues vies de la ciutat han comptabilitzat un total de 2.111 bicicletes. Sumades a les registrades diumenge 1 de novembre, 2.146, la xifra total s'enfila a les 4.257 bicicletes en només 48 hores. Un rècord mai registrat al municipi vallesà.
Per posar-hi context, l'any passat durant el mateix cap de setmana, per Rambla del Celler i el Camí de Can Ganxet només hi van circular 1.893 ciclistes. En comparativa, això suposa un increment del 124,88%.
En declaracions a NacióSantCugat, el portaveu de l'Assemblea de la Bici, Ernest Vidal, celebra el nou rècord i apunta que la crisi sanitària està comportant un canvi de paradigma pel que fa a la mobilitat interurbana. "La gent s'està començant a desplaçar de forma diferent dins de les ciutats; i això es pot observar en botigues i tallers de bicicletes que s'estan quedant sense material", ha assegurat.