Un camió cisterna ha bolcat aquesta tarda al Segrià i ha vessat els 23.000 litres d'oli que transportava. Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), l'accident s'ha produït al quilòmetre 3 de la C-242 dins el terme municipal de Llardecans.
La càrrega s'ha escapat després que el dipòsit del camió s'hagi esquerdat amb la trompada. Segons han informat els Bombers de la Generalitat, s'ha format un bassal de 200 metres quadrats d'oli que ha hagut de ser eixugat amb sepiolita.
Set dotacions hi han treballat. El conductor del vehicle ha quedat ferit lleu. El sinistre ha obligat a tallar un carril de la C-242 i s'ha donat pas alternatiu mentre es netejava la calçada i es retirava el vehicle.
23.000 litres d'oli sobre l'asfalt
Un camió cisterna bolca al Segrià i obliga a tallar un carril de la C-242
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de juliol de 2013 a les 18:58
Et pot interessar
-
Societat Més de 40 entitats presenten un manifest per demanar la universalització del lleure d'estiu
-
Societat La consellera de Drets Socials va conèixer «recentment» el cas de la menor prostituïda sota tutela de la DGAIA
-
Societat El temps d'aquest divendres 16 de maig: torna el sol com a preludi d'un cap de setmana calorós
-
Societat Noms inventats als carrers de Barcelona
-
Societat El Pla de Barris a Ciutat Vella: de formar veïns per rehabilitar finques a reforços educatius
-
Societat Un centenar de professors renuncia a corregir els exàmens de selectivitat