Un home ha estat abatut a Montornès del Vallès, al Vallès Oriental, després d'entrar amb una arma blanca a la comissaria de la Policia Local i els Mossos d'Esquadra ja estant al capdavant de la investigació. L'incident ha succeït a la comissaria que comparteix edifici amb l'Ajuntament.
Un agent ha resultat ferit com a resultat d'una ganivetada, segons el que han informat els Mossos a través d'X. Conseqüentment, s'ha traslladat l'agent a un centre hospitalari, mentre estava en estat greu.
Un home armat ha entrat aquesta nit a la comissaria de la Policia Local de Montornès del Vallès armat. El pressumpte agressor ha sigut abatut. Un agent ha resultat ferit. Mossos es fa càrrec de la investigació pic.twitter.com/OW3wTP94Lt
— Mossos (@mossos) July 25, 2025
Els fets han succeït vora les 21:30 de la vesprada del divendres. Tot apunta que l'home, que ja havia tingut una trifulga prèvia en la qual havia intervingut la Policia Local, ha entrat a la comissaria armat amb un ganivet i ha intentat ferir a diversos agents. Un dels policies allí presents ha disparat un tret que ha impactat en els pulmons de l'agressor i ha fet que l'haguessin de traslladar a l'Hospital Sant Pau, amb un pronòstic extremadament greu.
La policia catalana ja s'encarrega de la investigació i per ara ja s'han descartat motivacions terroristes, donades les especulacions en base de la nacionalitat de l'agressor. Tot i això, les unitats especialistes de terrorisme s'han desplaçat a la zona per seguir amb la investigació des de més a prop i tot apunta que l'individu patia de problemes mentals.
Hi haurà ampliació