Una dona ha mort aquest dijous després que la furgoneta amb què viatjava hagi xocat frontalment amb un camió a la C-65, a Llambilles (Gironès). L'accident ha passat al punt quilomètric 23, pels volts de tres quarts de quatre de la tarda quan, per causes que s'estan investigant, els dos vehicles han topat.
Fins al lloc de l'accident s'hi han desplaçat diverses dotacions dels Mossos d'Esquadra i dels Bombers, a més de dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i l'helicòpter. Tot i que els sanitaris han assistit la víctima, no han pogut fer res per salvar la vida de la dona i han traslladat a l'hospital Josep Trueta el conductor, que ha quedat ferit greu.
El xoc ha provocat que es generessin retencions de fins a dos quilòmetres a la C-65, ja que els Mossos han donat pas alternatiu.
Accident mortal al Gironès entre una furgoneta i un camió
El conductor del vehicle ha quedat ferit greu i està ingressat a l'hospital Josep Trueta de Girona
- Accident mortal al Gironès entre una furgoneta i un camió -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de març de 2022 a les 17:07
Et pot interessar
-
Societat
Mor una dona de 83 anys en un incendi en un habitatge a Nou Barris
-
Societat
Per què el primer nadó de l'any acostuma a ser de família immigrant?
-
Societat
Drets Socials diu que Albiol accepta ara oferir atenció social als desallotjats del B9
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort d’un sensesostre que dormia al barri Gòtic de Barcelona
-
Societat
El 01379, primer premi de la Grossa de Cap d'Any 2025
-
Societat
Catalunya culminarà la reorganització judicial amb la mobilització de 5.430 funcionaris i 150 noves places
