El FC Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona han assolit un acord per garantir la mobilitat en transport públic amb motiu del partit de la Supercopa d’Espanya de Futbol, que es disputarà el proper dimecres 28 d’agost a les 23:00 hores. L’acord preveu que el FC Barcelona farà una aportació de caràcter excepcional de 30.000 euros, que ajudarà a finançar el cost d’allargar l’horari del metro amb l’objectiu que les persones que surtin del Camp Nou puguin disposar del servei de metro per tornar a casa.
El passat 29 de maig, l’alcalde de Barcelona, Xavier Trias, ja va adreçar una carta al president de la Reial Federació Espanyola de Futbol, Ángel María Villar, on li va expressar novament que el partit de Supercopa se celebrés, com a màxim, a les 21:00 hores, per tal que Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) pogués garantir la mobilitat dels aficionats sense necessitat de fer una despesa excepcional, molt difícil d’afrontar en aquests moments de crisi econòmica, i la setmana passada va insistir que l'Ajuntament no assumiria el cost d'allargar l'horari.
Tot i que la petició de la ciutat de Barcelona de celebrar el partit de futbol en una hora més raonable no s’ha atès, durant les darrers setmanes l’Ajuntament i el FC Barcelona han mantingut contactes del màxim nivell entre les dues institucions per poder trobar una solució satisfactòria, que s’ha traduït ara en aquesta aportació de caràcter excepcional per part del club.
L’alcalde, Xavier Trias, ha agraït la sensibilitat i la predisposició del FC Barcelona per trobar una solució a les necessitats de mobilitat que generarà el partit de Supercopa i ha manifestat que el club demostra un cop més el seu compromís amb la ciutat i amb la capital de Catalunya. L’Ajuntament de Barcelona destaca la importància de l’acord assolit i reitera la necessitat de seguir treballant conjuntament amb totes les parts afectades per tal d’afrontar un canvi pel que fa als horaris del futbol.
Acord per allargar l’horari del metro pel partit de Supercopa
El club finançarà part del cost amb una aportació excepcional de 30.000 euros
ARA A PORTADA
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
-
-
Les famílies de les víctimes increpen Mazón al funeral d'Estat: «Assassí, te’n rius de nosaltres» Guillem Delso
Publicat el 19 d’agost de 2013 a les 12:38
Et pot interessar
-
Societat
Els treballadors del metall tornen a tallar algunes carreteres aquest dijous al matí
-
Societat
El temps d'aquest dijous 30 d'octubre de 2025: núvols arreu i pluja a tres comarques
-
Societat
Almenys 69 persones sense llar han mort aquest any a Barcelona, segons la Fundació Arrels
-
Societat
L'Hospitalet també eliminarà tots els pisos turístics: cinquè municipi metropolità a prohibir-los
-
Societat
Nou rumb a la Mina amb els reallotjaments del bloc Venus i un pla 2030 per al barri
-
Societat
La Unió Europea assegura que continuarà donant suport a la reconstrucció al País Valencià un any després de la dana
