Tornes de la platja o la piscina i, malgrat haver-te posat protector solar, has acabat cremat. El bronzejat que tenies planejat aconseguir ha resultat ser un to vermell estrident i que, a més a més, fa mal. En aquestes situacions, què és millor fer? Utilitzar àloe vera? Dutxes d'aigua freda? Aftersun?
Primer de tot, els dermatòlegs expliquen que el millor tractament per les cremades és prevenir-les. Però en el cas que el mal ja estigui fet, el millor remei és evitar el sol i fer ús d'hidratants corporals. Pot ser un hidratant normal o bé aftersun, aquest segon és més efectiu ja que a diferència de les cremes normals, també té propietats que disminueixen la inflamació.
L'altra opció, la d'utilitzar directament àloe vera, també és vàlida. Però s'ha de combinar amb una crema hidratant, ja que la planta de per si només és antiinflamatòria i refrescant. A més, també cal vigilar amb aquest tipus de cremes. Millor que siguin de farmàcia, ja que corres el risc que porti conservants o altres elements irritants que empitjoraran la cremada.
[noticiadiari]2/205032[/noticiadiari]
Un altre factor que normalment no es té en compte però què és igual d'important és l'aigua. S'ha de beure molta d'aigua perquè el cos es pugui recuperar.
[noticiadiari]2/206047[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/204438[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205118[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/204749[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/204063[/noticiadiari]
Aigua freda, aftersun, àloe vera... què és millor si m'he cremat amb el sol?
Societat
El remei que apliquem és igual d'important que la prevenció per assegurar la salut de la pell
- Una dona cremada a la platja -
- Arxiu
ARA A PORTADA
-
Política El finançament s'encamina cap al Congrés sense garanties d'èxit: calendari dels entrebancs Bernat Surroca Albet
-
Política Junqueras admet que el nou finançament és «insuficient» però «infinitament millor» Lluís Girona / Agències
-
-
Política El TSJC es resisteix a amnistiar Jové i Salvadó malgrat la sentència d'Europa Bernat Surroca Albet
-
Política La jutge arxiva finalment la causa contra Víctor Terradellas i Francesc de Dalmases Bernat Surroca Albet
Publicat el
16 d’agost de 2020 a
les 13:55
Et pot interessar
-
Societat
Detenen la mare del nadó trobat mort en un edifici de la Mina
-
Societat
Deu ferits per intoxicació de monòxid de carboni en un vaixell al port de Barcelona
-
Societat
Telefónica ven la històrica seu de la Gran Via de Madrid al «rei dels centres comercials»
-
Societat
Més busos interurbans i dues noves rutes: consulta les tretze línies reforçades aquest setembre
-
Societat
Collboni referma el suport de Barcelona a Kíiv: «Quan s’ataca una ciutat europea, s’ataca tota Europa»
-
Societat
Retiren un col·lutori infantil per pressència d'un bacteri que pot provocar infeccions respiratòries
