Els alumnes de les etapes de Primària i Secundària estudiaran, a partir del curs 2016-2017, el significat dels símbols nacionals espanyols -l'himne, l'escut i la bandera-, el dret a la seguretat, el repte de les noves amenaces, la missió de les Forces Armades i els compromisos que l'Estat té amb organismes internacionals per a la seguretat i la pau.
Aquest és un dels principals objectius de l'Acord Marc Interadministratiu per contribuir a millorar el coneixement de la seguretat i defensa en els diferents nivells educatius, que han signat els ministres d'Educació i Defensa, Íñigo Méndez de Vigo, i Pedro Morenés, al Departament de Defensa.
Per a Morenés, contribuirà al fet que "per fi" la societat espanyola "primer conegui i després reconegui" a les Forces Armades en les "tasques fonamentals per a la seguretat, defensa i la viabilitat d'Espanya com un país avançat i solidari que vol ser i és".
La Generalitat gaudeix de competències exclusives en l'àmbit educatiu i podrà decidir si inclou o no aquests materials en el currículum escolar.
Alumnes de Primària i ESO estudiaran els símbols nacionals espanyols
Es tracta d'un conveni que han firmat aquest divendres el ministre de Defensa, Pedro Morenés, i el d'Educació, Ãñigo Méndez de Vigo
ARA A PORTADA
-
Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez Oriol March | Bernat Surroca Albet
-
Jaume Giró, després del trencament Junts-PSOE: «Cal evitar el tacticisme i defugir la retòrica erma» Oriol March
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol
Publicat el 05 de desembre de 2015 a les 18:16
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 31 d'octubre de 2025: boires i cel enteranyinat
-
Societat
Mor un home en caure d'una alçada de 14 metres mentre treballava en el sostre d'una empresa de Viladecans
-
Societat
Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet
-
Societat
Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí
-
Societat
Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya
-
Societat
Les entitats mantenen el pols contra la prefectura de Via Laietana i convoquen una manifestació pel 23-N
