Els alumnes de les etapes de Primària i Secundària estudiaran, a partir del curs 2016-2017, el significat dels símbols nacionals espanyols -l'himne, l'escut i la bandera-, el dret a la seguretat, el repte de les noves amenaces, la missió de les Forces Armades i els compromisos que l'Estat té amb organismes internacionals per a la seguretat i la pau.
Aquest és un dels principals objectius de l'Acord Marc Interadministratiu per contribuir a millorar el coneixement de la seguretat i defensa en els diferents nivells educatius, que han signat els ministres d'Educació i Defensa, Íñigo Méndez de Vigo, i Pedro Morenés, al Departament de Defensa.
Per a Morenés, contribuirà al fet que "per fi" la societat espanyola "primer conegui i després reconegui" a les Forces Armades en les "tasques fonamentals per a la seguretat, defensa i la viabilitat d'Espanya com un país avançat i solidari que vol ser i és".
La Generalitat gaudeix de competències exclusives en l'àmbit educatiu i podrà decidir si inclou o no aquests materials en el currículum escolar.
Alumnes de Primària i ESO estudiaran els símbols nacionals espanyols
Es tracta d'un conveni que han firmat aquest divendres el ministre de Defensa, Pedro Morenés, i el d'Educació, Ãñigo Méndez de Vigo
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de desembre de 2015 a les 18:16
Et pot interessar
-
Societat
El temps del cap de setmana del 13 i 14 de desembre: cels ennuvolats i poques pluges
-
Societat
Estrelles, colors i català: un recorregut pels llums de Nadal a Barcelona
-
Societat
Embolic per un edifici al centre de Barcelona: les acusacions de «pelotazo» frenen els plans de Collboni
-
Societat
Fira de Barcelona preveu tancar l’exercici de 2025 amb un nou «rècord» de 350 milions d’ingressos
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 13 i 14 de desembre
-
Societat
Els fills d'Isak Andic l'homenatgen amb una carta: «Era un pare proper i afectuós»
