Els alumnes de les etapes de Primària i Secundària estudiaran, a partir del curs 2016-2017, el significat dels símbols nacionals espanyols -l'himne, l'escut i la bandera-, el dret a la seguretat, el repte de les noves amenaces, la missió de les Forces Armades i els compromisos que l'Estat té amb organismes internacionals per a la seguretat i la pau.
Aquest és un dels principals objectius de l'Acord Marc Interadministratiu per contribuir a millorar el coneixement de la seguretat i defensa en els diferents nivells educatius, que han signat els ministres d'Educació i Defensa, Íñigo Méndez de Vigo, i Pedro Morenés, al Departament de Defensa.
Per a Morenés, contribuirà al fet que "per fi" la societat espanyola "primer conegui i després reconegui" a les Forces Armades en les "tasques fonamentals per a la seguretat, defensa i la viabilitat d'Espanya com un país avançat i solidari que vol ser i és".
La Generalitat gaudeix de competències exclusives en l'àmbit educatiu i podrà decidir si inclou o no aquests materials en el currículum escolar.
Alumnes de Primària i ESO estudiaran els símbols nacionals espanyols
Es tracta d'un conveni que han firmat aquest divendres el ministre de Defensa, Pedro Morenés, i el d'Educació, Ãñigo Méndez de Vigo
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de desembre de 2015 a
les 18:16
Et pot interessar
-
Societat
Un incendi crema al terrat de l'hotel Pulitzer de Barcelona
-
Societat
Salut fa marxa enrere i retirarà els incentius als CAP per reduir les baixes laborals
-
Societat
Mor un motorista en una sortida de via a Canyelles, al Garraf
-
Societat
Carolina, la florista més antiga de la Rambla: «Els barcelonins ens estimen molt»
-
Societat
Ferrocarrils estrena un passaport amb descomptes per viatjar amb trens turístics de Catalunya
-
Societat
«Si amb Artemis IV trobem aigua a la Lluna, tenir-hi una base permanent és viable»
