La vacuna de Janssen és la que presenta una proporció més alta de positius per Covid-19. Això és el que se n'extreu de l'Informe tècnic de vigilància del coronavirus SARS-CoV-2, que publica periòdicament l'Agència de Salut Pública i en què es presenten dades sobre el procés de vacunació a Catalunya. Així doncs, el vaccí d'una sola dosi registra a dades de finals d'agost un 1,34% de persones que s'han contagiat després de vacunar-se, i que també implica que un 98,66% dels vacunats amb Janssen no s'han contagiat de la malaltia.
Pel que fa a la resta de vacunes contra el coronavirus, Moderna és clarament la que registra una proporció menor de contagiats un cop han rebut la pauta completa de la vacuna, amb un 0,34% de positius. Pel que fa a Pfizer, el mateix indicador es troba en el 0,95% i en el cas d'AstraZeneca, la xifra és d'1,09%.
En l'estudi, publicat a principis d'aquest setembre, es té en compte fins a 5.254.355 persones que s'havien vacunat a Catalunya contra la Covid-19. Del total, només 48.055 havien donat positiu, el que implica un 0,95% respecte del total de vacunats. Les zones on aquest percentatge és més elevat són Barcelonès Nord-Maresme (1,24%) i Barcelona ciutat (1,01%), les úniques que superen l'1%.
[plantillacoronavirus]
Amb quina vacuna es contagia més gent?
El percentatge de positius vacunats amb la pauta completa no supera l'1% a Catalunya

- Un vial de la vacuna de Janssen. -
- Salut
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de setembre de 2021 a les 17:20
Et pot interessar
-
Societat Jordi Puigdevall, prior de Montserrat: «La visita dels reis va crear tensió, però la nostra màxima és acollir tothom»
-
Societat Eduació atura l'adjudicació de places docents per incidències en el sistema
-
Societat Quins són els impostos que generen més frau fiscal?
-
Societat Una «Kiss Cam» descobreix la infidelitat d'un reconegut empresari en un concert de Coldplay
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»
-
Societat L'actriu argentina Ana Carolina anima a parlar català sense vergonya a les xarxes