La vacuna de Janssen és la que presenta una proporció més alta de positius per Covid-19. Això és el que se n'extreu de l'Informe tècnic de vigilància del coronavirus SARS-CoV-2, que publica periòdicament l'Agència de Salut Pública i en què es presenten dades sobre el procés de vacunació a Catalunya. Així doncs, el vaccí d'una sola dosi registra a dades de finals d'agost un 1,34% de persones que s'han contagiat després de vacunar-se, i que també implica que un 98,66% dels vacunats amb Janssen no s'han contagiat de la malaltia.
Pel que fa a la resta de vacunes contra el coronavirus, Moderna és clarament la que registra una proporció menor de contagiats un cop han rebut la pauta completa de la vacuna, amb un 0,34% de positius. Pel que fa a Pfizer, el mateix indicador es troba en el 0,95% i en el cas d'AstraZeneca, la xifra és d'1,09%.
En l'estudi, publicat a principis d'aquest setembre, es té en compte fins a 5.254.355 persones que s'havien vacunat a Catalunya contra la Covid-19. Del total, només 48.055 havien donat positiu, el que implica un 0,95% respecte del total de vacunats. Les zones on aquest percentatge és més elevat són Barcelonès Nord-Maresme (1,24%) i Barcelona ciutat (1,01%), les úniques que superen l'1%.
[plantillacoronavirus]
Amb quina vacuna es contagia més gent?
Societat
El percentatge de positius vacunats amb la pauta completa no supera l'1% a Catalunya
- Un vial de la vacuna de Janssen. -
- Salut
ARA A PORTADA
-
Societat Barcelona supera la convocatòria de Blocus: un miler d’indentificats però sense incidents Pau Espí Solé
-
Societat «Existeix la violència gratuïta?»: què diuen els experts sobre les convocatòries d'aldarulls Pep Martí i Vallverdú
-
-
Societat Els Mossos no detecten motivacions polítiques en els saquejos: Blocus és «un fenomen» que s'alimenta del «FOMO» David Cobo
-
Publicat el
16 de setembre de 2021 a
les 17:20
Et pot interessar
-
Societat
Internament en règim tancat per al menor de Sant Sadurní detingut pels aldarulls de Blocus
-
Societat Els organitzadors de l’acampada de Sol aixequen la protesta per «preparar la vaga general»
-
Societat
29-N: ens hi juguem l'estat del benestar
-
Societat
Ens governa gent perillosa
-
Societat
Què suposaria la suspensió de l'alta velocitat Barcelona-Madrid? Catorze milions de passatgers afectats
-
Societat
Centre Octubre: 20 anys sent la casa de tots
