El proper diumenge, 28 de juliol, tindrà lloc a Vilanova de Sau la celebració popular del 50è aniversari de la presa de Sau, amb un àpat obert a tothom que es realitzarà a la zona de les barbacoes al costat del vell campanar submergit de Sant Romà de Sau.
L’acte central, un arrossada popular, servida per l’empresa el Graeller Rialler, pretén agrupar al voltant de la taula les persones que d’una manera o altra han estat relacionades amb el pantà i el poble de Vilanova de Sau. Amb aquest acte, l’Ajuntament i l’organització vol fer un reconeixement festiu i popular a la tasca de molta gent.
Les persones interessades poden comprar els tiquets fins el 25 de juliol a l’Ajuntament els dies laborables o al punt d’informació, situat al mirador de la presa, el cap de setmana. El preu es de 15€ els adults i 10€ els nens.
Més info a www.vilanovadesau.cat
ARA A PORTADA
-
L'escorcoll a l'IRTA-CReSA augmenta la pressió al Govern per la crisi de la pesta Arnau Urgell i Vidal
-
El Govern posa xifres al pla per construir 214.000 pisos: un 40% assequible i 179 àrees Lluís Girona Boffi
-
-
El Govern insta Albiol a obrir immediatament un equipament municipal per als desallotjats del B9 Redacció
-
Publicat el 23 de juliol de 2013 a les 17:11
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 19 de desembre: tornen els núvols
-
Societat
Busquen una nena de cinc anys que el pare no va retornar a la mare
-
Societat
Vuit de cada deu alumnes de la Catalunya Nord no té contacte amb el català
-
Societat
Barcelona diu que no li «pertoca» oferir una resposta a les persones desallotjades del B9 de Badalona
-
Societat
Convoquen vaga de mestres i professors per a l'11 de febrer
-
Societat
Les dones dediquen una hora més al dia que els homes a la cura dels nens i la llar
