Un menor ha mort poc després de les tres de la tarda en ser atropellat per un tren entre Malgrat de Mar i Pineda de Mar (Maresme). La circulació a la línia de rodalies R1 ha quedat aturada en aquest tram, i els passatgers del comboi afectat han hagut de ser transbordats a un altre tren. Renfe ha establert un servei alternatiu d'autocars per cobrir el trajecte mentre es reprèn la circulació.
Protecció Civil ha informat que cap a dos quarts de set de la tarda d'aquest divendres s'ha normalitzat la circulació de trens a la línia de rodalies R1 entre Blanes (Selva) i Malgrat de Mar (Maresme). El tram ha estat inhabilitat durant prop de tres hores a causa de l'atropellament d'un menor, que ha mort. Durant aquesta estona, Renfe ha habilitat un servei alternatiu d'autobusos per cobrir el tram afectat.
Els trens amb destinació a Blanes i a Maçanet finalitzaven el recorregut a l'estació de Malgrat. Els viatgers amb destinació Blanes, Tordera i Maçanet, havien de fer transbordament a l'estació de Pineda a un servei d'autocars entre Pineda i Blanes.
Atropellament mortal al tren entre Malgrat i Pineda de Mar
La circulació de trens a la R1 ja s'ha reestablert
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de juliol de 2013 a
les 17:02
Et pot interessar
-
Societat
El curs escolar començarà el 8 de setembre els pròxims tres anys
-
Societat
Els floristes de la Rambla estrenen ubicació: «Les botigues tenen millor aspecte»
-
Societat
Els Bombers treballen per apagar un incendi a l'antic institut B9 de Badalona
-
Societat
Desallotgen les persones sense sostre que vivien sota un pont a la C-31, a Badalona
-
Societat
Collboni, favorable a densificar Catalunya
-
Societat
Els fantasmes de la Casa Orsola reapareixen en una nova finca en lluita a Gràcia
