L'Ajuntament de Barcelona ha clausurat les fonts del Parc d'Antoni Santiburcio, al districte de Sant Andreu, en conseqüència de diversos casos de diarrea en nens que havien jugat amb l'aigua de la zona.
Es tracta d'una dotzena de casos lleus però que han fet mobilitzar l'Agència de Salut Pública, segons informa el portal de notícies 324, per investigar si l'aigua ha provocat aquest brot de diarrea, a causa de beure-la en jugar amb els sortidors.
Segons informen les fonts consultades del consistori pel portal de notícies, l'aigua de les fonts prové d'una xarxa d'aigua potable així que la intenció de la investigació és descartar que aquest sigui l'origen.
Tot i això, l'Ajuntament manté la festa d'inauguració del parc, programada pel dimarts 4 de setembre.
Barcelona tanca diverses fonts a Sant Andreu per casos de diarrea en nens
Societat
Els sortidors estan sent investigats per l'Agència de Salut Pública de la ciutat després de ser inaugurats fa dues setmanes
ARA A PORTADA
Publicat el
31 d’agost de 2018 a
les 22:10
Actualitzat el
31 d’agost de 2018 a les
22:20
Et pot interessar
-
Societat
Women Evolution, vuitena edició
-
Societat
Cues a les carreteres catalanes en l'operació tornada pel pont del 12 d'octubre
-
Societat
Restabliment parcial i progressiu de l'alta velocitat entre Barcelona i Madrid
-
Societat
Shintaro Uehara, investigador: «Un hàbit que tenen tots els conductors dispara el risc d'accident»
-
Societat
Els cardenals de Lleó XIV
-
Societat
Un grup d'agressors mata un home a ganivetades a Barcelona
