L'Ajuntament de Barcelona ha clausurat les fonts del Parc d'Antoni Santiburcio, al districte de Sant Andreu, en conseqüència de diversos casos de diarrea en nens que havien jugat amb l'aigua de la zona.
Es tracta d'una dotzena de casos lleus però que han fet mobilitzar l'Agència de Salut Pública, segons informa el portal de notícies 324, per investigar si l'aigua ha provocat aquest brot de diarrea, a causa de beure-la en jugar amb els sortidors.
Segons informen les fonts consultades del consistori pel portal de notícies, l'aigua de les fonts prové d'una xarxa d'aigua potable així que la intenció de la investigació és descartar que aquest sigui l'origen.
Tot i això, l'Ajuntament manté la festa d'inauguració del parc, programada pel dimarts 4 de setembre.
Barcelona tanca diverses fonts a Sant Andreu per casos de diarrea en nens
Els sortidors estan sent investigats per l'Agència de Salut Pública de la ciutat després de ser inaugurats fa dues setmanes
ARA A PORTADA
Publicat el
31 d’agost de 2018 a
les 22:10
Actualitzat el
31 d’agost de 2018 a les
22:20
Et pot interessar
-
Societat
Centenars de persones reclamen a Barcelona l’alliberament dels dos activistes de la Flotilla
-
Societat
La primera granja de grills per al consum humà: «Només cal trencar la barrera psicològica»
-
Societat
Què passa amb l'altra pròrroga dels lloguers, la que no ha decaigut i ja consta a la llei?
-
Societat
Detenen un home per la mort violenta d'una dona a Esplugues de Llobregat
-
Societat USTEC insta CCOO i UGT a «no continuar d'esquena al col·lectiu» educatiu
-
Societat
El jove mexicà que s'examinarà del B1 de català: «No soc cap geni dels idiomes, només ho he intentat»
